czwartek, 23 czerwca 2016

VIANEK - nawilżający tonik-mgiełka do twarzy | recenzja


Do czego porównałabym tonik nawilżający VIANEK?
Do ciepłej, letniej rosy, delikatnie pieszczącej ciało, dodając mu niesamowitego orzeźwienia.




VIANEK to kolejne dziecko marki Sylveco. Charakteryzuje się tym, że ma prosty i naturalny skład. To dla mnie niezwykle istotne, gdyż wystrzegam się w kosmetykach składników chemicznych, niezwykle cenne są dla mnie składniki pochodzące z natury. 
Marka VIANEK ma w swojej ofercie kilka linii, mgiełka, którą posiadam pochodzi z serii kosmetyków nawilżających.

Co oferuje producent?
Przede wszystkim - nawilżenie! Dodatkowo, tonik ma przywracać skórze równowagę, a także chronić przed utratą wody, jak i przed negatywnymi czynnikami. W swoim składzie ma mocznik z kwasem hialuronowym, panthenol, ekstrakt z ziela owsa zwyczajnego i olej z kiełków pszenicy :). 


Co mnie w nim urzekło?
Przede wszystkim skład - a także to, że produkt ten nie jest testowany na zwierzętach.


Kosmetyk jest bardzo wydajny, (używam go regularnie od jakiegoś czasu i przeraża mnie krótki okres przydatności - nie wiem czy zdążę go zużyć!), pięknie, delikatnie pachnie. 

Jest niezwykle wygodny w użyciu, wystarczy rozpylić go na twarz za pomocą atomizera, albo stworzyć mgiełkę w powietrzu i w nią wejść. Myślę, że kosmetyk ten będzie idealny na lato, żeby odświeżyć swoje ciało, nie tylko twarz. 

Dane techniczne:
Tonik-mgiełka ma 150ml, można go kupić za ok. 19zł. Kosmetyki marki VIANEK dostępne są stacjonarnie w Drogeriach Natura, ale bez problemu można go kupić przez internet. 
Jestem zachwycona opakowaniem tego kosmetyku - zgrabna, mała buteleczka, której szata graficzna cieszy moje oczy za każdym razem, gdy na nią spojrzę. Pod tym względem na pewno działa zachęcająco na klienta. Wszystko zachowane w skromnej stylistyce, bieli, czerni i odcieniach niebieskich. Niezwykle uroczy jest motyw kwiatów na opakowaniu, który mnie osobiście kojarzy się z polską naturą, polską wsią. 


Jak oceniam jego działanie?
Producent zapewnia, że tonik ma działanie nawilżające. Absolutnie się z tym zgadzam. Nie mam problemów z suchą skórą, ale używając tego produktu widzę poprawę nawilżenia skóry. Cera jest sprężysta, gładka, czuję, że jest dobrze nawilżona, ale bez uczucia niekomfortowego filmu na skórze.
Ciężko jest mi ocenić, czy kosmetyk chroni przed negatywnymi czynnikami, ale z całą pewnością zgadzam się, że chroni przed utratą wody. Mam cerę mieszaną, i pomimo, że nie mam problemów z suchymi partiami, to czuję, po użyciu tego toniku, że moje suche obszary twarzy są dobrze nawodnione.
Tonik pełni dla mnie rolę bazy przed nałożeniem kremu na noc. Zdarza mi się używać go także podczas pielęgnacji rano oraz w ciągu dnia dla odświeżenia cery.

Gorąco polecam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz